E-mailclients ondersteunen nog steeds geen video. Geen MP4, geen MOV, geen WebM, geen Flash, niets. Tijd om je e-mail leven in te blazen met een animated GIF.
Een goed ontwerp is belangrijk, maar de knowhow om een ontwerp goed om te zetten naar een productie zorgt voor het uiteindelijke resultaat. Goed DTP werk verlaagt kosten en doorlooptijden.
We praten met Alexandra Virnot, Junior Brand Manager bij The Kraft Heinz Company over de nieuwe zomerse, alcoholvrije versnapering.
Natuurlijk kunnen we (bijna) alles maken wat je vraagt. Maar eerlijk gezegd gaan we liever een paar stapjes verder. Die toegevoegde waarde noemen wij creative services. Soort van service van de zaak.
Op een mooie dag in mei kregen we de vraag om te helpen bij de uitrol van de nieuwe introductiecampagne ‘Smeren of strooien’ van Venz. Hiermee wilden ze chocopasta introduceren naast de bestaande hagelslag.
Uit den ouden doosch. ‘Back-in-the days’ mochten wij het design van de kleine Jozo zout shakers onder handen nemen.
De herpositionering van luchtfilterproducent AAF is het startsein voor een Europese campagne.
Keola elektrische fietsen werd in 2008 geïntroduceerd en was daarmee één van de eerste e-bike merken in Nederland. Met een nieuwe positionering wil het zichzelf neerzetten als hét Nederlandse e-bike merk.
Iedereen vindt wel iets van een ontwerp. Als jouw gemeente een nieuw logo krijgt, vinden de inwoners het allemaal te duur, heel mooi of spuuglelijk. En dat is nu precies waar het bij een ontwerp niet om gaat.
Jacobs Douwe Egberts vroeg ons enige tijd geleden om voor Piazza d’Oro (één van hun merken) te helpen bij de ontwikkeling van een canvasdoek voor lunchroom De Drie Graefjes in Amsterdam.
Soms is werk ook gewoon lekker. Wij mochten de Belgische bieren proeven en de geschenkverpakking ontwerpen.