Venz is onderdeel van The KraftHeinz Company. Daaronder vallen ook A-merken als Heinz, De Ruijter, Karvan Cévitam, Honig, Wijko, Brinta en Roosvicee. Voor The KraftHeinz Company verzorgen wij regelmatig de uitrol van allerlei campagnes, voor zowel productlanceringen als voor ‘doorlopende’ campagnes. We rollen dan het internationale campagnebeeld uit voor de Nederlandse markt en produceren verschillende items.
In dit geval begonnen we met de uitrol van de trade advertenties voor ‘Smeren of strooien’, puur en melk. Deze waren onder meer bedoeld voor supermarktbladen als AllerHande en Hallo Jumbo.
Vervolgens hebben we het Nederlandse beeld uitgerold over alle verschillende items, zoals diverse display’s, totems voor een winactie van Playmobil, Facebook posts, kaartjes voor de interne activatie en een demowagen voor in de Jumbo.
Soms vragen mensen wel eens aan mij, ‘wat is nou een typische klus voor No panic?’ Vaak gebruik ik deze case dan als voorbeeld. Hier zit alles in waar we goed in zijn.
Een goed ontwerp is belangrijk, maar de knowhow om een ontwerp goed om te zetten naar een productie zorgt voor het uiteindelijke resultaat. Goed DTP werk verlaagt kosten en doorlooptijden.
Soms is werk ook gewoon lekker. Wij mochten de Belgische bieren proeven en de geschenkverpakking ontwerpen.