Vanuit de opdracht gaan we op zoek naar visuals met maximale zeggingskracht. Dat kan een filmpje zijn, een animatie of fotografie. We werken met verschillende copywriters en hebben voor elke tekstklus een specialist. Wij houden zelf de regie, zodat tekst en beeld samen jouw boodschap krachtig overbrengen. Een paar voorbeelden.
Bij Stork waren ze van mening dat vitaliteit onder het personeel nog meer aandacht kon gebruiken. Maar hoe zorg je ervoor dat het bij de mensen landt en niet te belerend wordt? Bij No Panic waren we het er al snel over eens. Een luchtige campagne, tikje over de top, gezond en fit met een vette knipoog. En zo kwamen we op Rik, een leuke vent, die zo je buurman zou kunnen zijn. Rik maakt je via een mailing, folder, posters en narrow casting bewust van de vier thema’s waar het bij vitaliteit om draait: eten, bewegen, houding en balans. Natuurlijk niet met een opgeheven wijsvingertje, maar met een leuke kwinkslag. Leukerik!
In de gemeente Rotterdam mochten de inwoners kiezen voor hun favoriete organisatie. Het ging hier om hulpmiddelen voor thuis en in de auto, die via de gemeente zijn aan te vragen. Voor Welzorg, één van de deelnemende partijen, reden om No Panic in te schakelen. Of wij ze wilden helpen bij het promoten van hun organisatie. Aangezien onbekend onbemind maakt, hebben we een folder voor ze ontwikkeld met originele beelden en unieke teksten. Door de mensen zelf te laten zien en via interviews aan het woord te laten, kreeg iedereen een warm en authentiek beeld van Welzorg. Zo persoonlijk en betrokken dat ze er een groot aantal klanten bij gekregen hebben.
We hebben veel verstand van marketing en communicatie, maar zijn zelf geen copywriter of fotograaf. We hoeven die mensen dus ook niet aan het werk te houden en kunnen voor elke opdracht precies diegene inzetten die het best past bij de klus en het beoogde effect maximaal ten goede komt. Het maakt ons flexibel, slagvaardig en succesvol. En niet zo duur…
Natuurlijk kunnen we (bijna) alles maken wat je vraagt. Maar eerlijk gezegd gaan we liever een paar stapjes verder. Die toegevoegde waarde noemen wij creative services. Soort van service van de zaak.